ADA DOM Spółka Cywilna oferuje Wspólnotom Mieszkaniowym usługę administrowania nieruchomością wspólną. Oferujemy nowe spojrzenie i nowe podejście do tego niezmiernie ważnego tematu.
Nasza kompleksowa oferta obejmuje:
Obsługę wspólnoty mieszkaniowej
- prowadzenie rozmów i korespondencji z urzędami i kontrahentami
- prowadzenie korespondencji z właścicielami w tym mailowej oraz obsługi telefonicznej
- przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnoty w tym: udział w zebraniach, przygotowywanie projektów uchwał, przygotowywanie i wysyłka zawiadomień o zebraniu, przygotowywanie list obecności i protokołów z zebrań, zbieranie i obliczanie głosów pod uchwałami
- przygotowywanie i wysyłka zawiadomień o uchwałach podjętych w drodze indywidualnego zbierania głosów przez zarząd
Obsługę rachunkową wspólnoty mieszkaniowej
- prowadzenie ewidencji lokali i właścicieli
- prowadzenie i bieżąca modyfikacja naliczeń według obowiązujących stawek
- prowadzenie bieżącej ewidencji księgowej
- wydruk aneksów, powiadomień i rozliczeń
- prowadzenie windykacji zaległości w zakresie wysyłki upomnień i wezwań do zapłaty
- rozliczanie mediów
- prowadzenie bieżącej kontroli dokumentów (faktur) pod względem formalnym i rachunkowym
- wystawianie not i faktur w imieniu wspólnoty
- wykonywanie przelewów tytułem zapłaty faktur kontrahentom
- sporządzanie deklaracji CIT
Bieżące administrowanie
- przygotowywanie planu gospodarczego w tym planu remontów
- zbieranie ofert na planowane roboty
- przygotowywanie umów z wykonawcami robót
- organizacja bieżących czynności związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej w zakresie konserwacji, napraw, utrzymania czystości, przeglądów technicznych zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz nadzór nad prawidłową realizacją w/w czynności
- bieżące kontrole stanu nieruchomości z możliwością ustanowienia obecności przedstawiciela firmy w określonym dniu i godzinie w budynku celem bieżącego kontaktu z właścicielami
- wybór najkorzystniejszego ubezpieczyciela wspólnoty oraz udział w likwidacji szkód w nieruchomości wspólnej w tym prowadzenie korespondencji z ubezpieczycielem i dostarczanie stosownych dokumentów
Obsługę techniczną
- nadzór nad terminowością przeglądów technicznych
- prowadzenie książki obiektu budowlanego
- zlecanie usuwania awarii i ich skutków w uzgodnieniu z zarządem wspólnoty
- dokonywanie drobnych zakupów w uzgodnieniu z zarządem wspólnoty
- koordynowanie prac remontowo-budowlanych
- koordynowanie procedur związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót
- zapewnienie nadzoru nad wykonywanymi robotami
W przypadku zainteresowania naszą ofertą przygotujemy szczegółową propozycję.